پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC

پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC یک نوع جدید از پنجره است که به تازگی جایگاه خوبی در صنعت ساخت و ساز به دست آورده است. همان طور که مشخص است از گذشته تا کنون پنجره های یک ساختمان تغییرات بسیار اساسی ای پیدا کرده اند. این تغییرات به دلیل رفع نیازهای مصرف کنندگان به لحاظ زیبایی و کارایی حاصل شده است.

قابل توجه است که در ابتدا اکثر پنجره های یک خانه از چوب ساخته میشد که این نوع متریال برای ساخت پنجره به دلیل طول عمر پایین و دفرمه شده و هم چنین نگهداری سخت مورد استقبال قرار نگرفت.

برتری پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های قدیمی

در نهایت به دلیل برتری های که پنجره دوجداره خصوصا پنجره های دوجداره یو پی وی سی UPVC داشتند این نوع پنجره های جایگزین پنجره های اولیه (چوبی) شدند. این نوع پنجره ها عملکرد بسیار قابل توجهی به لحاظ عایق بودن در برابر سرما، گرما، صدا و آلودگی را دارد.

پنجره های دوجداره خصوصا پنجره های دوجداره UPVC از قرارگیری حداقل دولایه شیشه و نوعی گاز بی اثر در بین آن دو شکل گرفته است که این شیشه در یک فریم از نوع یو پی وی سی UPVC یک پنجره را تشکل میدهند. از ویژگی های مهم این پروفیل ها شکل پذیری بسیار بالاست که با توجه به پیشرفته بودن دستگاه های ساخت پنجره دوجداره روماپن، تولید آن در اشکال مختلف برای شما عزیزان امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.