میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو اصطلاحی است که این روزها زیاد به گوش میرسد . تعداد خانم هایی که بخاطر ابروهای کم پشتِ نازک دائم مجبورند از مداد ابرو، ژل یا سایه برای پر کردن ابروهایشان استفاده کنند کم نیست. عده ای هم در سال های گذشته از شیوه های دائمی پر کردن و طراحی ابرو مانند تاتو استفاده نموده اند و از نتیجه، چندان دلِ خوشی ندارند. با اینهمه اگر شما هم از آن گروه خانم هایی هستید که با مشکل ابروهای کم حجم و نازک دست به گریبان هستید، به نظر میرسد دیگر وقت آن رسیده که با امتحان یکی از شیوه های جدید پر کردن ابرو چهره ی جدیدی را تجربه کنید و یا با آموزش میکروبلیدینگ ابرو مهریماه حرفه ای شوید..

 

میکروبلیدینگ ابرو

ابروها مهمترین بخش صورت هستند. اگر از ابروهای تان راضی نیستید، شیوه های زیادی برای تغییر دادن آن ها وجود دارد ، از جمله ژل ابرو، مداد یا حتی تتو کردن. ولی امروز یک مورد خیلی طبیعی وجود دارد که نتایجی تقریبا دائمی دارد. در این مطلب روش میکروبلیدینگ ابرو microblading را معرفی می کنیم که فراتر از نقاشی یا استفاده از مداد است و درست شبیه به موهای واقعی به نظر میرسد .

میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای طراحی و فرم دهی ابروها است که از طریق قلمی که متشکل از چند سوزن است، خطوط نازک و باریکی مثل به تار موهای طبیعی ابرو را با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد میکند . این روش باعث پرتر به نظر رسیدن ابروها میشود و زیبایی آن را دو چندان میکند .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.